Blog

5 irodaszer, ami mindig szem előtt van

Siklós Barbara
2021.10.08 14:36
5 irodaszer, ami mindig szem előtt van

Promóciós szempontból fontos megtalálni a találó, hasznos és sokáig szem előtt "tartózkodó" rekláámajándékokat. Végig kell gondolnunk, melyek azok a termékek, melyek a mindennapokban elkísérik ügyfelünket, ajándékozottunkat, ezáltal márkánk mindig szemük előtt lebeg. Az egyik legsikeresebb termékkategória az irodaszereké, hiszen nem csak, hogy szüksége van rá az irodai dolgozóknak, de mindig az íróasztalukon, látóterükben helyezkedik el. Milyen irodaszereket érdemes választani? Segítünk!

 

 

Post-it

Post-it Ha hatékony és figyelemfelkeltő promóciós ajándékra van szükségünk, kiváló ötlet a személyre szabott post-it. Ez az irodai kellék, ami minden cégben nélkülözhetetlen, minden irodában megtalálható, szépsége abban rejlik, hogy mindenki használja őket, így a cég logója folyamatosan látható és minden egyes feljegyzésnél szem előtt van. Színe és mérete variálható, így minden alkalommal újat tud mutatni.

Jegyzettömb

 Segítsünk ügyfeleinknek nagyszerű jegyzeteket készíteni egy klasszikus jegyzettömbbel. De nem kell megelégednünk egy egyszerű jegyzettömbbel. Választhatunk kombinált, tollal, öntapadós jegyzetpapírokkal és színes, különböző méretű és formájú post-itekkel kiegészített jegyzettömböt is. Így minden egy helyen van kéznél.

Vonalzó

Vonalzó  Azt gondolhatnánk, hogy vonalzóra csak az iskolában van szükség, de az irodai életben, sőt otthonunkban is számtalan helyzetben elengedhetetlen, hogy kéznél legyen, akár méréshez, akár egyenes vonal meghúzáshoz. Remek felület a cég logójának elhelyezésére. Nem csak a logó, de még a cég szlogenje is bőségesen és jól láthatóan elfér rajta.

Toll

A toll az örök joker, továbbra is az első számú promóciós ajándék. Kis költségvetésből is kijön, minden nap jelen van az ügyfelek táskájában vagy íróasztalán, így a rajta elhelyezett logó ismertsége magas szinteket érhet el. Ráadásul egy kategórián belül elérhető olcsóbb és prémium változat is.

Bögre

Ugyan nem irodaszer, de használatának gyakoriságát és helyszínét tekintve bekerülhetne a tiszteletbeli „iroda-szerek” listájába, ugyanis nincs olyan irodai asztal egy munkahelyen, ahol legalább egy bögre ne szerepelne. Bármennyire is azt gondolnánk, hogy a bögrék ideje leáldozott, funkcionalitásának köszönhetően a dolgozók szívesen és büszkén használják az adott cég logójával díszített bögréjüket.

 

Mivel a legtöbben életünk egyharmadát a munkahelyen töltjük, érdemes kihasználni ezt az „időtöltési” felületet. Segítsük a dolgozókat praktikus, promóciós íróasztalon elhelyezhető tárgyakkal, hogy ők hatékonyabban működjenek a munkahelyükön, mi pedig ezzel egyidejűleg reklámozhatjuk márkánkat és üzenetét.

Fotó: Joanna Kosinska, Charles Deluvio, Sven Mieke